Egy rendszer, mellyel könnyedén kezelheti étterme feladatait, alkalmazottjait, termékeit. Kezeljen mindent egy helyen!
Pontosan tudjuk jól, hogy egy étterem üzemeltetése nem egyszerű. A sok munkatárs koordinálásától kezdve, a szolgáltatók kezelésén át, egészen a raktárkezelésig és fejlődésig nagyon sok dologgal kell foglalkozni. Ezért létrehoztunk egy olyan teljeskörű rendszert, aminek segítségével sokkal egyszerűbbek a mindennapok.
Hogyan lehet ez? Szoftverünket több étterem segítségével fejlesztettük, hogy a legtöbbet nyújthassuk és azok a funkciók legyenek benne, amikre valóban szükség van. Úgy alakítottuk ki, hogy mindenkinek megfelelő legyen. Ezért minden lehetőséget beállításokhoz kötöttük, hiszen minden étterem felépítése más.
Rendszerünk össze van kötve az Éhenhalok.hu-val, a Netpincérrel, a saját honlapjával, a saját applikációjával, így csak egy felületet kell figyelniük a diszpécsereinek.
Diszpécserei gyorsan és egyszerűen felvehetik a telefonos rendeléseket, a meglévő felhasználói, és az utca szintig beállítható kiszállítási adatbázisnak köszönhetően.
Kezelheti meglévő étlapját, létrehozhat újat, és egy gombnyomással kiküldheti a változásokat emailben az összes szolgáltatónak, CSV formátumban, fölösleges időtöltés nélkül.
Különböző, egyedileg beállított jogokat adhat minden alkalmazottjának. Csak azokat a funkciókat láthatják és kezelhetik, amiket Ön engedélyez nekik.
Minden nap végén összesíteni tudja az étterme rendeléseit. Egyszerűen megnézheti, hogy mennyi volt aznap az étterme fogalma, mennyi online és offline fizetett rendelés érkezett.
Mindegyik futárját egyesével ellenőrizni tudja, hogy egy adott napon mennyi rendelést szállított ki, mennyi címpénzt kapott és milyen fizetési módokkal voltak a rendelései.
Amennyiben több rendelés közvetítő portálon van fent, mindegyikhez be van állítva egy levelezési e-mail cím. Így egyszerűen tud mindenkinek levelet küldeni, legyen szó étlap módosításról, kiszállítási címlistáról, vagy éppen egy rendkívüli zárva tartásról.
Megnövekedett rendelés szám esetén beállíthat késést az étteremnek, vagy váratlan események miatt bezárhatja éttermét. Mind a két esetben automatikusan értesítjük a szolgáltatókat e-mailben. Előre több napra is bezárhatja az éttermet, ilyenkor pedig egy gomb megnyomásával tud értesíteni mindenkit.
Kezelheti étterme kiszállítási címlistáját. Beállíthatja melyik kerület vagy város utcáit és azoknak az utcáknak mely házszámait szállítja. Egy gombnyomásra még az összekötött szolgáltatóknak is ki tudja küldeni e-mailben, CSV formátumban.
Beállított nyitvatartás esetén, figyeli a rendszer, hogy bejelentkeztek-e reggel a diszpécserek. Ha nyitás előtt 30 perccel még mindig nincsenek bejelentkezve, akkor küldünk Önnek egy értesítést.
+36/20-348-1112
info [kukac] ehenhalok.hu